Klantgerichtheid: hoe goed scoort jouw corporatie? Doe de test!

Corporatie / 19 april 2018
Sascha Magendans
Sascha Magendans
Online marketeer, CorporatieNL

Of de klant nu voorop, centraal of in het middelpunt staat, het draait erom dat de (beleving van de) klant bovenaan het prioriteitenlijstje van de corporatie komt. Sta je er wel genoeg bij stil of dat binnen jouw organisatie wel het geval is? Het is weer tijd voor de klant-centraal-scan waaraan vorig jaar ook tal van corporaties hebben deelgenomen. Heeft jouw corporatie zich verbeterd? En hoe doen jullie het ten opzichte van andere corporaties? Vind het uit!

Start de reis naar een klantgerichte(re) organisatie

Hoe klantgericht is jouw corporatie of onderneming op dít moment? CorporatieNL maakt het mogelijk om heel eenvoudig inzicht te verkrijgen in de klantgerichtheid van jouw corporatie of organisatie! Als corporatie is het soms lastig om jezelf nog objectief te beoordelen. De visie van een expert biedt dan uitkomst. En dat is precies wat CorporatieNL voor je regelt, onder meer tijdens het grootste Woonevent voor de corporatiesector, maar ook met de online test waar we je nu graag meer over vertellen.

 

Door het beantwoorden van de vragen van onze klantstrategie-test, krijg je snel een beeld van hoe ver jouw organisatie het (al) geschopt heeft. De test duurt maximaal 5 minuten. Ook als je (nog) niet aangemeld bent voor het Woonevent kun je de test invullen en krijg je inzicht in de klantgerichtheid van jouw organisatie.

Het gaat ons hierbij niet om de inhoudelijke klantstrategie, maar hoe jouw organisatie hierop inspeelt. Met de klantstrategie in het achterhoofd:

  • wat is dan het niveau van het bedrijf?
  • hoe volwassen is de organisatie?
  • blijf je hangen in de pubertijd?
  • of ben je al volgroeid?

Benieuwd hoe je er voor staat? Vul de test alvast in en ontvang de uitslag!

K2 geeft je de verbeterpunten en kansen op een serveerblaadje

Kom je naar het Woonevent? Dan helpen onze experts, zoals die van K2 Marketing,  jou tijdens de parallelsessies – op basis van de antwoorden van deze test – de theorie in de praktijk toe te passen. Je ontvangt daarbij tips wat je het beste kunnen doen in de huidige situatie en een overzicht van wat ervoor nodig is om verder vooruit te komen. Na het maken van deze test krijg je dus als deelnemer tijdens het Woonevent op een serveerblaadje geserveerd waar nog aan gewerkt moet worden en waar de groeimogelijkheden liggen.

Wij de hebben de test hier voor je klaargezet. Doe er je voordeel mee!

Aan de slag met klantgerichtheid samen met corporaties van hetzelfde niveau

Aan de hand van de uitslag van de test word – wanneer je deelneemt aan het Woonevent – ingedeeld in de juiste parallelsessie. Zo weet je zeker dat je samen met corporaties aan de slag gaat die zich op hetzelfde niveau bevinden. Op deze manier is er meer winst te behalen voor alle corporaties.

Iedere deelnemer aan de parallelsessie vertrekt met een heldere visie en een to-do-list voor de eigen organisatie. Heb jij jouw ticket voor het Woonevent al bemachtigd? Deelname is met een lidmaatschap kosteloos.