Heb jij je toegangskaarten voor het werkcongres ‘Klant en Corporatie’ al op zak? Er zijn nog enkele kaarten. Zorg dat je erbij bent.
Een flinke dosis nieuw verworven kennis wordt gegarandeerd door de volgende sprekers:
Corine den Hamer, senior new business developer Schiphol Group
Hoe werd Schiphol Europe’s Preferred Airport? Door excellente passenger experience. Corine den Hamer, de ervaren business developer van de Schiphol Group, vertelt je hoe één van de grootste luchthavens ter wereld zorgt voor een optimale passenger experience en customer journey. Ze deelt de belangrijkste inzichten, waar jij ongetwijfeld je voordeel mee kunt doen.
Lode Broekman, expeditieleider K2 Marketing
Klantgroepgericht denken en werken, hoe doe je dat? Dat weet Lode Broekman als geen ander. Hij neemt je mee in een praktijkcase en vertelt hoe de Belastingdienst doelgroepgerichte communicatie heeft ingevoerd. Lode was als expeditieleider bij K2 Marketing medeverantwoordelijk voor het succes.
Marcel Kalse, oprichter Knab Bank
Hoe krijg je een 8 van je klant? Marcel Kalse, de oprichter van Knab Bank, vertelt zijn verhaal exclusief op 18 april. Hij geef je inzicht in hoe één van Nederlands meest klantgerichte banken luistert naar haar klanten en daarmee onderscheidend en beter presteert. Leer van hun optimale klantfocus!
Elles Dost, directeur-bestuurder Actium
Actium staat bekend als één van de meest klantgerichte corporaties van Nederland. Bestuurder Elles Dost vertelt tijdens het congres eenmalig haar inspirerende succesverhaal.
Chantal Kommeren, Woonbedrijf
Luister ook naar Chantal Kommeren die je als Coördinator Klantinzicht bij Woonbedrijf alles over haar vernieuwende klantinzichtconcept vertelt. Hoe stem je je dienstverlening af op de klantbehoefte? Chantal geeft tips!
Eric Markvoort, bestuurder Welbions
Hoe breng je klantfocus in je corporatie? Leer van Eric Markvoort, directeur bij de Twentse corporatie Welbions, die je meeneemt in zijn studie naar en ervaring met klantfocus in je corporatie aanbrengen.
Axel Kok, partner Klantcontactmonitor
Hoe kies je het juiste instrument voor elke situatie? Axel Kok, partner Klantcontacttmonitor, legt je uit hoe je de juiste middelen kiest voor je klantfocus.
Wouter Swolfs, digitaal strateeg White Rabbit
Leer van digitaal strateeg Wouter Swolfs wat in deze tijd volop digitale ontwikkelingen de beste nieuwe middelen zijn. Hij vertelt hoe je de beste keuze maakt uit alle nieuwe digitale middelen die je kunt inzetten.
Dat spreekt voor zich, toch? Dat wordt ongetwijfeld een leerzame dag. Leg je deelname vast. Binnenkort laten we de sprekers van het congres ‘Klant en Corporatie’ op CorporatieNL.nl zelf aan het woord en delen zij hun visie op klantgericht werken. Houd de site in de gaten dus!