Klantgerichtheid: leer van deze professionals

Corporatie / 27 februari 2017
Redactie
Redactie
Redactie, CorporatieNL

Hoe zorg je ervoor dat je klanten je met een 8 beoordelen? Of beter nog: hoe zorg je ervoor dat je klanten blij met je zijn en misschien zelfs wel ambassadeurs worden? Op dinsdag 18 april 2017 organiseert CorporatieNL haar praktische en inspirerende werkcongres 'Klant en Corporatie – De Klantgedreven Corporatie'. Leer wat onder meer Actium, Schiphol, Knab Bank, Woonbedrijf, Belastingdienst en Welbions anders doen... Laat je inspireren door de sprekers en leer van hun cases. Vandaag stellen we ze kort aan je voor en lichten we een tipje van de sluier op wat je van ze kunt leren.

Heb jij je toegangskaarten voor het werkcongres ‘Klant en Corporatie’ al op zak? Er zijn nog enkele kaarten. Zorg dat je erbij bent.

Een flinke dosis nieuw verworven kennis wordt gegarandeerd door de volgende sprekers:

Corine den Hamer, senior new business developer Schiphol Group

Hoe werd Schiphol Europe’s Preferred Airport? Door excellente passenger experience. Corine den Hamer, de ervaren business developer van de Schiphol Group, vertelt je hoe één van de grootste luchthavens ter wereld zorgt voor een optimale passenger experience en customer journey. Ze deelt de belangrijkste inzichten, waar jij ongetwijfeld je voordeel mee kunt doen.

Lode Broekman, expeditieleider K2 Marketing

Klantgroepgericht denken en werken, hoe doe je dat? Dat weet Lode Broekman als geen ander. Hij neemt je mee in een praktijkcase en vertelt hoe de Belastingdienst doelgroepgerichte communicatie heeft ingevoerd. Lode was als expeditieleider bij K2 Marketing medeverantwoordelijk voor het succes.

Marcel Kalse, oprichter Knab Bank

Hoe krijg je een 8 van je klant? Marcel Kalse, de oprichter van Knab Bank, vertelt zijn verhaal exclusief op 18 april. Hij geef je inzicht in hoe één van Nederlands meest klantgerichte banken luistert naar haar klanten en daarmee onderscheidend en beter presteert. Leer van hun optimale klantfocus!

Elles Dost, directeur-bestuurder Actium

Actium staat bekend als één van de meest klantgerichte corporaties van Nederland. Bestuurder Elles Dost vertelt tijdens het congres eenmalig haar inspirerende succesverhaal.

Chantal Kommeren, Woonbedrijf

Luister ook naar Chantal Kommeren die je als Coördinator Klantinzicht bij Woonbedrijf alles over haar vernieuwende klantinzichtconcept vertelt. Hoe stem je je dienstverlening af op de klantbehoefte? Chantal geeft tips!

Eric Markvoort, bestuurder Welbions

Hoe breng je klantfocus in je corporatie? Leer van Eric Markvoort, directeur bij de Twentse corporatie Welbions, die je meeneemt in zijn studie naar en ervaring met klantfocus in je corporatie aanbrengen.

Axel Kok, partner Klantcontactmonitor

Hoe kies je het juiste instrument voor elke situatie? Axel Kok, partner Klantcontacttmonitor, legt je uit hoe je de juiste middelen kiest voor je klantfocus.

Wouter Swolfs, digitaal strateeg White Rabbit

Leer van digitaal strateeg Wouter Swolfs wat in deze tijd volop digitale ontwikkelingen de beste nieuwe middelen zijn. Hij vertelt hoe je de beste keuze maakt uit alle nieuwe digitale middelen die je kunt inzetten.

Dat spreekt voor zich, toch? Dat wordt ongetwijfeld een leerzame dag. Leg je deelname vast. Binnenkort laten we de sprekers van het congres ‘Klant en Corporatie’ op CorporatieNL.nl zelf aan het woord en delen zij hun visie op klantgericht werken. Houd de site in de gaten dus!