Dit wil je niet missen: themaweek klant en corporatie

Corporatie / 06 januari 2017
Redactie
Redactie
Redactie, CorporatieNL

"De klant staat centraal." "De klant is koning." Waarheid of leugen? Het klinkt zo cliché, maar niet voor iedere corporatie is dit vanzelfsprekend. Klantgericht werken is een actueel thema binnen corporatieland. Na het succes van de vorige themaweek organiseert CorporatieNL volgende week een nieuwe themaweek, volledig gewijd aan de klant en klantgedreven werken.

Niet alleen volgende week (9 tot en met 13 januari) staat CorporatieNL volledig in het teken van de klant, je zult tevens deze hele maand januari en februari verschillende bijdragen zien verschijnen met de klant in het middelpunt.

Hier wil je bij zijn: middagseminar en congres

Op 18 april – na het succes van het vorige congres – weer een nieuw congres op de planning. Dit keer een congres waarbij de klantgedreven corporatie centraal staat. Een praktisch en inspirerend werkcongres over de manier waarop elke corporatie meer klantgedreven kan werken.

Webinar ‘Veranderingen bij klant, klantbediening en organisatie’

Maar we hebben nog meer voor jullie in petto. Zo vindt er 14 februari een webinar plaats: ‘Veranderingen bij klant, klantbediening en organisatie’. Op 14 februari vieren we de liefde. Bij CorporatieNL geven wij op deze dag aandacht aan de klant. Hoe lief heb jij je klant? Sluit aan bij de webinar om weer te weten te komen over veranderingen bij de klant, klantbediening en organisatie.

Nieuwsbrief

Zorg dat je ingeschreven bent voor de nieuwsbrief. Inschrijven kan rechts onderaan de pagina. Speciaal voor deze themaweek wordt er een nieuwsbrief verzonden met de aftrap van het eerste artikel over de klant en corporatie én reserveer jij alvast je plek voor de nieuwste leergang over Klant en Corporatie. Die wil je niet missen.

Extra artikelen

Gedurende de themaweek (en maand) zullen we extra artikelen publiceren over de relatie tussen klant en corporatie. Zo kun je onder meer het volgende verwachten:

Nieuwsgierig? Houd CorporatieNL.nl de komende weken in de gaten. Laten we samen werken aan een klantgedreven corporatie.

Ook een klantgerichte bijdragen leveren? Mail naar redactie@corporatienl.nl.