Liefde voor de klant op 14 februari: neem deel aan het webinar

Corporatie / 19 januari 2017
Redactie
Redactie
Redactie, CorporatieNL

Volgende maand is het Valentijnsdag. De dag van de liefde. Tijd voor wat (extra) liefde voor de klant tijdens het webinar 'Veranderingen bij klant, klantbediening en organisatie'. Doe je mee?

Wil je:

  • meer te weten komen over veranderingen bij de klant, klantbediening en organisatie?
  • leren hoe je de klant lief kunt hebben?
  • vragen stellen aan experts?
  • in contact komen met collega’s uit de sector?

Houd dan een gaatje vrij op 14 februari van 15:00 tot 16:00 uur. Je hebt dan een date met CorporatieNL én spreker Ronald Provoost (Lid van H3roes, een coöperatieve vereniging van professionals die zich samen tot doel hebben gesteld Nederland klantgerichter te maken).

Op dinsdagmiddag 14 februari vindt het webinar ‘Veranderingen bij klant, klantbediening en organisatie‘ plaats, en jij bent uitgenodigd!. Een date vanuit je luie stoel, waarbij je je kantoorkloffie niet in hoeft te ruilen voor een outfit waarmee je indruk maakt én een afspraak die je wellicht niet met vlinders, maar wél met een heleboel verworven kennis en nieuwe inzichten afsluit.

Wat staat er op het programma?

Klant

  • Wat vindt de klant belangrijk?
  • Klantsegmenten en wensen
  • Bediening van segmenten

Organisatie

  • Dienstverlening
  • Processen organiseren
  • Motiveren van medewerkers
  • Relevante klantinformatie per medewerker

Maatschappij

  • Doelgroepen
  • De invloed van maatschappelijke ontwikkelingen
  • Dienstverlening per doelgroep

Middelen

  • Middelen om meer te weten te komen over de klant en klantwensen
  • Middelen die ervoor zorgen dat de klant een deel van ons werkproces zelf gaat uitvoeren

GRATIS deelnemen?

Wil je gratis deelnemen aan het webinar? Meld je vóór 1 februari aan. Wees er snel bij, want maximaal 25 mensen kunnen van deze actie gebruikmaken. Deelname voor leden is ook na deze actieperiode gratis. Lid worden kan hier.