Wouter Swolfs: “Neem een stap terug en bekijk de leefwereld van je klant met andere ogen”

Corporatie / 21 maart 2017
Redactie
Redactie
Redactie, CorporatieNL

Leer op 18 april tijdens het congres 'Klant en corporatie' van tal van professionals over klantgericht werken. Ontdek wat onder meer Actium, Schiphol, Knab Bank, Woonbedrijf, Belastingdienst, Welbions én WhiteRabbit anders doen... Laat je inspireren door de sprekers en hun cases. Onder meer die van digitaal strateeg Wouter Swolfs. Leer hem en zijn visie op klantgerichtheid alvast een beetje kennen. Én hij deelt zijn ultieme klantgerichtheid-tip.

Wat kun je van Wouter Swolfs (digitaal strateeg WhiteRabbit) leren?

Laat je door deze digital professional inspireren wat in deze tijd volop digitale ontwikkelingen de beste nieuwe middelen zijn. Hij vertelt op 18 april tijdens het inspirerende werkcongres hoe je de beste keuze maakt uit alle nieuwe digitale middelen die je kunt inzetten.

De belangrijkste veranderingen bij de klant in de komende jaren

“Het is heel belangrijk te beseffen dat de klant een actieve klant is. De klant beweegt mee met nieuwe technologie en verwacht dit ook van de corporaties. Niet inspelen op deze vraag is vragen om problemen, ook intern.”

Zo speelt WhiteRabbit hierop in

“WhiteRabbit helpt bedrijven om zich (opnieuw) te positioneren en om te kijken naar manieren om te innoveren en in te gaan op klantbehoefte. De technologie van morgen, vandaag al inzetten. Hierbij pak je direct ook interne vraagstukken bij bedrijven aan. WhiteRabbit faciliteert strategische workshops en helpt bij het opzetten van een innovatie-model.”

Dit is ervoor nodig om klantgericht te blijven of zelfs klantgerichter te worden

“Een responsieve en vooruitstrevende organisatie, die begrijpt dat het gevoel van de klant met hun product of service belangrijker is dan adverteren of een mooie website. De huidige manier van rating op socialmedia-gebied en de manier waarop je klanten betrekt bij jouw product is key.”

Wouter zijn ultieme tip voor anderen die meer klantgericht willen werken

“Neem een stap terug en bekijk de leefwereld van je klant met andere ogen. Verplaats je in de klant en vraag je af hoe jouw product of dienst daar nou echt mee om gaat. En wees niet bang om te veranderen.”

Heb jij je toegangskaarten voor het werkcongres ‘Klant en Corporatie’ al op zak? Er zijn nog enkele kaarten. Zorg dat je erbij bent.

Wil je ook klaar zijn voor de uitdagingen van morgen?

Meld je ook aan voor: