Online training: Klantgericht schrijven

Corporatie
Nieuw Inschrijvingen net geopend
595,- Gratis deelname voor leden
Sluiting 08 Apr 2021
Details
Datum Kosten Locatie

Verplaats jezelf in de ontvanger van je e-mail, brief, app-bericht of notitie. Schrijf voortaan berichten die uitblinken in klantgerichtheid en duidelijkheid.

Wat je leert

Deze online training helpt jou bij een betere klantcommunicatie. Het leert je om zowel zakelijk als vriendelijk te zijn. We behandelen aan wie je schrijft, wat je wilt overbrengen en welke middelen je daarvoor kunt inzetten. Ook krijg je handige tips voor een goede structuur en volgorde van je tekst. Je gebruikt eigen teksten en doet enkele praktische oefeningen. Na afloop ken je alle do’s en don’ts van klantgericht schrijven.

Programma

Tijd Onderwerp
Wat klantgericht communiceren is
Opbouw en structuur
De inhoud
Pauze
Verschillen per medium: e-mail, brief, app, notitie
Eigen teksten en oefeningen
Afsluitende tips en huiswerk

Voor wie

Deze training is bedoeld voor iedereen die in de praktijk of beleidsmatig te maken heeft met klanten, bewoners, burgers, stakeholders zowel buiten als binnen de eigen organisatie. Bijvoorbeeld managers, wijkbeheerders, vastgoedexperts, bestuurders, verhuurconsulenten, klantcontact medewerkers, makelaars en sociaal beheerders.

Aanmelden voor de training

De leden van CorporatieNL kunnen gratis aan deze training deelnemen. Zij kunnen ook gratis andere trainingen en events volgen.