Online training: Klantgericht schrijven

Corporatie
5/20Plekken zijn bezet
600,- Gratis deelname voor leden
Sluiting 08 Apr 2021
Details
Datum Kosten Locatie

Verplaats jezelf in de ontvanger van je e-mail, brief of andere tekst. Schrijf voortaan berichten die uitblinken in klantgerichtheid en duidelijkheid.

Wat je leert

Deze online training helpt jou bij een betere klantcommunicatie. Het leert je om zowel zakelijk als vriendelijk te zijn. Actief, persoonlijk, klantgericht en zonder clichés. Ook krijg je handige tips voor een goede structuur en volgorde van je tekst. Je gebruikt eigen teksten en doet tussendoor praktische oefeningen. Na afloop ken je alle do’s en don’ts van klantgericht schrijven.

Programma

Tijd Onderwerp
Wat is klantgericht communiceren
Opbouw en structuur
Stijl (kort, helder en actief)
Pauze
Benadering (klantgericht, servicegericht en positief)
Een kort rondje spelling
Afsluitende tips en huiswerk

Trainer

Rick Evers verzorgt deze training. Rick is eigenaar van Jou tekst & training. Daarnaast is hij auteur van het boek ‘Schrijf eens even normaal, joh’ en senior communicatieadviseur bij CorporatieNL-lid de Woonmensen in Apeldoorn.

Voor wie

Deze training is bedoeld voor iedereen die in de praktijk of beleidsmatig te maken heeft met klanten, bewoners, burgers, stakeholders zowel buiten als binnen de eigen organisatie. Bijvoorbeeld managers, wijkbeheerders, vastgoedexperts, bestuurders, verhuurconsulenten, klantcontact medewerkers, makelaars en sociaal beheerders. Maar ook voor communicatieadviseurs die collega’s willen helpen om beter te schrijven.

Aanmelden voor de training

De leden van CorporatieNL kunnen gratis aan deze training deelnemen. Zij kunnen ook gratis andere trainingen en events volgen.