Lidmaatschappen

Bedrijfslidmaatschap

€3.000 / jaar
  • Voor bedrijven
  • Toegang alle events
  • Toegang kennissessies
  • Publiceren op website
  • Toegang kennisbank
  • Deelname werkgroepen
  • Videotrainingen
  • Deel met collega's (2 inschrijvingen per keer)
  • Voorrang bij toegang
Kies Bedrijfslidmaatschap

Corporatielidmaatschap

€ 1.950,- / jaar
  • Voor álle medewerkers bij de corporatie
  • Toegang alle events
  • Toegang kennissessies
  • Deelname trainingen
  • Toegang kennisbank
  • Deelname werkgroepen
  • Videotrainingen
  • Deel met collega's (4 inschrijvingen per keer)
  • Voorrang bij toegang
Kies Corporatielidmaatschap

Persoonlijk lidmaatschap

€ 800,- / jaar
  • Voor 1 persoon
  • Toegang alle events
  • Toegang kennissessies
  • Deelname trainingen
  • Toegang kennisbank
  • Deelname werkgroepen
  • Videotrainingen
  • Voorrang bij toegang
Kies Persoonlijk lidmaatschap
Heb ik al een lidmaatschap?

Het kan zijn dat jouw corporatie al lid is. Wil je dat zeker weten? Je kunt het bij je eigen HR-adviseur navragen. En je kunt het ook zien in de nieuwsbrief die je regelmatig week van ons ontvangt.

Hoe kies ik een lidmaatschap?

Via de lidmaatschapspagina
Om een lidmaatschap bij CorporatieNL af te sluiten dien je jezelf in te schrijven via ons inschrijfformulier, kies lidmaatschap. Je kiest dan 1 van de 2 lidmaatschapsmodellen met bijbehorende voordelen: persoonlijk of corporatiepakket.

Via deelname aan activiteit
Je kunt je ook inschrijven door middel van aanmelding voor een van onze activiteiten. Ga dan naar de pagina van de gewenste activiteit en klik op ‘deelnemen’. Bij het aanmeldformulier kun je ook aangeven of gebruik wilt maken van een lidmaatschap.

Facturatie en gegevens
Na aanmelding via bovenstaande manieren ontvang je binnen enkele dagen de factuur. Op dat moment is jouw lidmaatschap gestart. Je ontvangt van ons géén inloggegevens, wij zullen je gegevens bij deelname aan een van onze activiteiten verifiëren in ons systeem.

Hoe betaal ik mijn lidmaatschap en moet ik BTW betalen?

Zodra je gekozen hebt voor een lidmaatschap ontvang je van ons een factuur met het te betalen jaartarief. Het lidmaatschap is een jaarbedrag. De eerste lidmaatschapstermijn heeft een duur van één kalenderjaar. Jaarlijks ontvang je al voor de maand december de factuur voor het volgende lidmaatschapsjaar. In de loop van het jaar kun je deelnemen aan alle activiteiten die binnen jouw lidmaatschap vallen.

Alle prijzen op de website van CorporatieNL zijn exclusief BTW. Het tarief wordt door de Belastingdienst vastgesteld en bedraagt op dit moment 21%. In sommige gevallen, zoals bij een in-company training, kan CorporatieNL een uitzondering maken en het 0%-tarief hanteren. Mocht je hierover vragen hebben laat het dan gerust weten.

 

Krijg ik korting?

CorporatieNL hanteert lage tarieven en verleent daarom geen extra kortingen. Die korting is al verwerkt in het lidmaatschap. Want als je vaker events, bijeenkomsten, trainingen bezoekt en ook nogeens met meer collega’s dan kun je beter voor een lidmaatschap kiezen dan telkens voor een losse deelname betalen. Dat scheelt al snel duizenden euro’s per jaar. Als lid ben je bovendien voortaan verzekerd van een plek en betaal je niets extra.

Kan een bedrijf lid worden?

Als een bedrijf toegevoegde waarde heeft voor onze sector dan kan zij lid worden van CorporatieNL. Die toegevoegde waarde kan bijvoorbeeld bestaan uit interessante kennis, opinies en contacten. Het is bedrijven niet toegestaan acquisitie te plegen tijdens onze bijeenkomsten of leden te benaderen met aanbiedingen.

Een bedrijf kan ook kiezen voor het kennispartnership. Dan deel je kennis of oplossingen voor corporaties op een inhoudelijke manier tijdens bijeenkomsten. Bekijk daarvoor de partnerpagina voor bedrijven.

Kan ik opzeggen of gegevens wijzigen?

We zijn erg benieuwd waarom je geen lidmaatschap meer wilt hebben, wellicht kunnen we met jouw goede ideeën meer gebruikers tevreden maken. Stuur je suggestie naar klantsupport@publicnl.nl.

Gegevens wijzigen
Om je gegevens te wijzigen, bijvoorbeeld een nieuwe functie of ander e-mailadres, kun je een e-mail sturen naar klantsupport@publicnl.nl. Vermeld hierbij duidelijk wat de oude en nieuwe gegevens zijn. Wij verwerken deze wijzigen zo snel mogelijk voor je.

Wil je alsnog je lidmaatschap van CorporatieNL beëindigen?:
Houd er rekening mee dat bij opzegging jouw lidmaatschap komt te vervallen per eerstvolgende vervaldatum. Voor de manier van opzeggen verwijzen we naar de algemene voorwaarden.

 

Vragen over lidmaatschap

Redactie

Jouw persoonlijke ontwikkeling en het contact met collega’s uit de sector staat voorop. Want ook jij hoort erbij.

Stel een vraag