Het gaat ons hierbij niet om de inhoudelijke klantstrategie, maar hoe jouw organisatie hierop inspeelt. Met de klantstrategie in het achterhoofd: wat is dan het niveau van het bedrijf? Hoe volwassen is de organisatie? Blijf je hangen in de pubertijd, of ben je al volgroeid?
Benieuwd hoe je er voor staat? Vul de test alvast in en ontvang de uitslag!
Verbeterpunten en kansen op een serveerblaadje
Kom je naar het werkcongres? Dan helpen onze experts jou tijdens de paralelsessies – op basis van de antwoorden van deze test – de theorie in de praktijk toe te passen. Je ontvangt daarbij tips wat je het beste kunnen doen in de huidige situatie en een overzicht van wat ervoor nodig is om verder vooruit te komen. Na het maken van deze test krijg je dus als deelnemer tijdens het werkcongres op een serveerblaadje geserveerd waar nog aan gewerkt moet worden en waar de groeimogelijkheden liggen.
Wij de hebben de test hier voor je klaargezet. Doe er je voordeel mee!
Iedere deelnemer aan het congres vertrekt met een heldere visie en een to-do-list voor de eigen organisatie. Heb jij jouw ticket voor het werkcongres al bemachtigd? Leden kunnen gratis deelnemen.