Klantgerichtheid: pubertijd of volgroeid? Test hoe ver jouw organisatie is

Corporatie / 02 februari 2017
Redactie
Redactie
Redactie, CorporatieNL

Of de klant nu voorop, centraal of in het middelpunt staat. Het draait erom dat de (beleving van de) klant prioriteit #1 is. Sta je er wel genoeg bij stil of dat binnen jouw organisatie wel goed zit?

Start de reis naar een klantgerichte(re) organisatie

Hoe klantgericht is de onderneming op dít moment? CorporatieNL maakt het mogelijk om heel eenvoudig inzicht te verkrijgen in de klantgerichtheid van jouw corporatie of organisatie! Als corporatie is het soms lastig om jezelf nog objectief te beoordelen. De visie van een expert biedt dan uitkomst. En dat is precies wat CorporatieNL voor je regelt, onder meer tijdens het het werkcongres ‘Klant en Corporatie – de klantgedreven corporatie’, maar ook met de online test waar we je nu graag meer over vertellen.

Door het beantwoorden van de vragen van onze klantstrategie-test, krijg je snel een beeld van hoe ver jouw organisatie het (al) geschopt heeft. De test duurt maximaal 5 minuten. Ook als je (nog) niet aangemeld bent voor het congres kun je de test invullen en krijg je inzicht in de klantgerichtheid van jouw organisatie.

Het gaat ons hierbij niet om de inhoudelijke klantstrategie, maar hoe jouw organisatie hierop inspeelt. Met de klantstrategie in het achterhoofd: wat is dan het niveau van het bedrijf? Hoe volwassen is de organisatie? Blijf je hangen in de pubertijd, of ben je al volgroeid?

Benieuwd hoe je er voor staat? Vul de test alvast in en ontvang de uitslag!

Verbeterpunten en kansen op een serveerblaadje

Kom je naar het werkcongres? Dan helpen onze experts jou tijdens de paralelsessies – op basis van de antwoorden van deze test – de theorie in de praktijk toe te passen. Je ontvangt daarbij tips wat je het beste kunnen doen in de huidige situatie en een overzicht van wat ervoor nodig is om verder vooruit te komen. Na het maken van deze test krijg je dus als deelnemer tijdens het werkcongres op een serveerblaadje geserveerd waar nog aan gewerkt moet worden en waar de groeimogelijkheden liggen.

Wij de hebben de test hier voor je klaargezet. Doe er je voordeel mee!

Iedere deelnemer aan het congres vertrekt met een heldere visie en een to-do-list voor de eigen organisatie. Heb jij jouw ticket voor het werkcongres al bemachtigd? Leden kunnen gratis deelnemen.