Corporatie

Diefstal bespreken op de werkvloer, ontslag aanvragen en gesprekken over interne incidenten. Weet uw corporatie hoe deze zaken precies aangepakt dienen te worden? In de categorie ‘organisatie’ bespreken we – hoe kan het ook anders – organisatiekwesties: van onderzoek doen tot het vergroten van effectiviteit binnen de corporatie.

Recente artikelen in Corporatie

Redactie
Redactie Artikel /

Hoffman Krul & Partners ziet afstand tussen corporatie en huurder groter worden

Lees meer
Redactie
Redactie Artikel /

Axel Kok (KCM): “De medewerker is de spil bij klantgerichtheid”

Lees meer
Redactie
Redactie Artikel /

Aareon merkt dat de ‘macht’ van de klant groter wordt

Lees meer

Alle artikelen in Corporatie

Redactie
Redactie Artikel /

Eric Markvoort (Welbions): “Zorg dat je betrokken medewerkers hebt en geef het goede voorbeeld”

Lees meer
Redactie
Redactie Artikel /

Klantgerichtheid: 'Misbruik' je klant niet om achteraf te toetsen of je het goed hebt gedaan

Lees meer
Redactie
Redactie Artikel /

Lode Broekman: "Je klant verwacht overal een Coolblue-ervaring"

Lees meer
Floris Mollema
Floris Mollema Artikel /

Werknemer arbeidsongeschikt? Loonkostenregres!

Lees meer
Redactie
Redactie Artikel /

Wouter Swolfs: "Neem een stap terug en bekijk de leefwereld van je klant met andere ogen"

Lees meer
Redactie
Redactie Artikel /

Klantgerichtheid: leer van deze professionals

Lees meer
Redactie
Redactie Artikel /

Broekhuizen: "Stop met praten óver de klant en ga in gesprek mét de klant"

Lees meer
Han van Goeverden
Han van Goeverden Artikel /

“Moet je zelf doen” zegt de corporatiemedewerker tegen de klant

Lees meer

events & trainingen in Corporatie

Training /

Zelfredzaamheid, zelforganisatie en eigen regie

Bekijken