Corporatie

Communicatie staat centraal. En op dit gebied zijn veel ontwikkelingen gaande. Hoe geeft u klantgericht werken een vaste plaats in de organisatie? Hoe bereid u zich voor op veranderende vormen van agressie? CorporatieNL helpt u hierbij. Al onze trainingen zijn gericht op uw eigen dagelijkse praktijk.

Aankomende events & trainingen in Corporatie

Training /

Zelfredzaamheid, zelforganisatie en eigen regie

Bekijken

Alle events & trainingen in Corporatie

Seminar /

De corporatie als regisseur van leefbaarheid

Bekijken
Leden /

E-Book: Klant en Corporatie – De Klantgedreven Corporatie

Bekijken

artikelen in Corporatie

Redactie
Redactie Artikel /

Hoffman Krul & Partners ziet afstand tussen corporatie en huurder groter worden

Lees meer
Redactie
Redactie Artikel /

Axel Kok (KCM): “De medewerker is de spil bij klantgerichtheid”

Lees meer
Redactie
Redactie Artikel /

Aareon merkt dat de ‘macht’ van de klant groter wordt

Lees meer
Redactie
Redactie Artikel /

Eric Markvoort (Welbions): “Zorg dat je betrokken medewerkers hebt en geef het goede voorbeeld”

Lees meer